Blog

internet marketing en development blogs

Immense steunt maatschappelijk project Fruitful Office

Immense steunt maatschappelijk project Fruitful Office

13 november 2018

In samenwerking met Ripple Africa plant Fruitful Office 1 fruitboom in Malawi, Afrika - voor élke 40 porties fruit die ze bezorgen. Dat betekent dat Immense in de drie maanden van juli tot en met september 2018 heeft bijgedragen aan het planten van 13 fruitbomen. In dit blog meer over dit prachtige initiatief!

Vemedia lanceert nieuwe websites

Vemedia lanceert nieuwe websites

08 november 2018

Farmacieconcern Vemedia heeft in samenwerking met webdevelopment- en online marketingbureau Immense nieuwe websites gelanceerd voor haar merken Sebamed en Dentinox.

Redesign fouten die schadelijk zijn voor jouw SEO

Redesign fouten die schadelijk zijn voor jouw SEO

25 oktober 2018

Om bij te blijven met de voorkeuren van jouw bezoekers is het nodig jouw website soms wat om te ombouwen en te voorzien van een nieuw design. Het resultaat kan er nog zo mooi uitzien, technisch kan je in flink wat valkuilen vallen die funest kunnen zijn voor de zorgvuldig opgebouwde SEO waarden van jouw site. In dit blog meer over hoe je deze veelgemaakte fouten kunt voorkomen.

Google Assistant vs. Amazon Alexa, welke doet het beter?

Google Assistant vs. Amazon Alexa, welke doet het beter?

15 oktober 2018

Google Assistant en Amazon Alexa zijn wereldwijd de twee meest populaire digitale assistenten van dit moment. Te gebruiken via je smartphone, met een smart speaker en tal van andere zogeheten ‘home technology’ devices. Maar welke assistant is nou eigenlijk het beste? In dit blog zetten we alle features op een rij zodat je zelf kunt bepalen welke kant jij kiest, Google of Amazon.

Immense goes DMEXCO 2018

Immense goes DMEXCO 2018

26 september 2018

Woensdag 12 september vertrok ons online marketingteam in alle vroegte richting Keulen voor het jaarlijkse online marketingevent DMEXCO. Een inspirerende beurs met 40.000 bezoekers, 1.100 standhouders en 500 digital speakers van over de hele wereld. Een plek waar marketing- en mediaprofessionals, marktleiders en voorlopers in technologie samenkomen om de digitale agenda van de toekomst te bespreken.

Hoe lok je de juiste emoties uit met UX design?

Hoe lok je de juiste emoties uit met UX design?

20 september 2018

Wat maakt een website daadwerkelijk effectief? Gaat het om de uitstraling of hoe de site werkt? In de praktijk hebben esthetiek en functionaliteit ongeveer evenveel waarde als het gaat om UX. In beide gevallen doet het design iets met de emotie, vandaar dat er ook weleens wordt gesproken over ‘emotional design’. In dit blog gaan we dieper in op een aantal elementen die bij een dergelijk succesvol ontwerp van belang zijn.

Facebook gaat commercieel met WhatsApp

Facebook gaat commercieel met WhatsApp

27 augustus 2018

Facebook heeft een nieuwe koppeling gemaakt, ontwikkeld voor bedrijven zodat ze nog sneller en eenvoudiger via WhatsApp met hun klanten kunnen communiceren. Samen met deze Facebook Business API krijgen Facebook adverteerders daarnaast ook toegang tot advertenties die naar WhatsApp doorklikken, waarbij automatisch een vooraf gevulde WhatsApp chat wordt geopend tussen gebruiker en bedrijf. In dit blog meer over de laatste ontwikkelingen.

Facebook advertenties - Waarom je hier ook gebruik van moet maken!

Facebook advertenties - Waarom je hier ook gebruik van moet maken!

21 augustus 2018

85% van de uitgaven aan online marketing gaat vandaag de dag naar Facebook en Google. Wanneer je wilt beginnen met online adverteren dan is het dus niet zo gek dat je direct denkt aan deze twee online giganten. In dit blog bespreken we in grote lijnen de mogelijkheden van Facebook advertenties voor jou als ondernemer. Benieuwd naar de mogelijkheden van Facebook advertenties en hoe je hier optimaal gebruik van kunt maken? Lees dan snel verder.

Google Smart Shopping campagnes – Smart, Smarter, Smartest

Google Smart Shopping campagnes – Smart, Smarter, Smartest

14 augustus 2018

In onze vorige blog zijn de belangrijkste plannen die tijdens Google Marketing Live 2018 zijn gepresenteerd tegen het licht gehouden. Een van die plannen was dat Google voor onder andere hun advertentietak steeds meer wil automatiseren. In dit blog bespreken we de intrede van Google Smart Shopping campagnes. Wil je weten wat Google Smart Shopping campagnes precies zijn en wat het verschil is tussen normale en Smart Shopping campagnes? Lees dan snel verder.

Google Marketing Live 2018 – Automatiseer het saaie, focus op strategie en creatie

Google Marketing Live 2018 – Automatiseer het saaie, focus op strategie en creatie

20 juli 2018

10 juli 2018 was het weer tijd voor Google Marketing Live, het jaarlijkse marketingevent van Google waar de plannen voor het komende jaar voor al hun producten worden gepresenteerd.

Case: HappyPancake launch

Case: HappyPancake launch

18 juli 2018

Het Immense blog is een platform om kennis te delen, het is ook een plek om wat meer over onze klanten te vertellen en wat we voor ze doen. In deze case kijken we terug op de succesvolle launch van datingplatform HappyPancake in Nederland. Door meerdere online kanalen te benutten heeft HappyPancake een vliegende start gemaakt door binnen de eerste maand vooraf gestelde doelen te halen qua nieuwe inschrijvingen.

Verrijk je Bing advertenties met Automated Extensions

Verrijk je Bing advertenties met Automated Extensions

03 juli 2018

Bing Ads heeft de zogenoemde Annotations een andere naam gegeven, namelijk: ‘Automated Extensions´. Deze aanduiding wordt nu gebruikt voor een reeks aan advertentie-extensies die gebaseerd zijn op de kunstmatige intelligentie (AI) van Bing Ads. Samen met de nieuwe naamgeving lanceert Bing ook een nieuwe rapportagevorm voor de Automated Extensions inclusief een opt-out. Zo kunnen adverteerders binnen de huidige User Interface (UI) er ook voor kiezen om bepaalde extensies niet te tonen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15