Blog

internet marketing en development blogs

Waarom realtime ‘advertentie aanpassers’ een must is voor E-commerce bedrijven anno 2015.

28 januari 2015

Tegenwoordig zien we vaak advertenties van concurrentie met dezelfde boodschap. Vergelijkbare call-to-actions met unique selling points die niet uniek meer zijn. Er sluipt een bepaalde blindheid waar de topposities de dienst gaan uitmaken. Men weet niet meer waar hij/zij klikken moet. Je kunt het vergelijken met een lot uit de loterij.

Verhoog de vindbaarheid van je app met ASO

24 januari 2015

Verdwalen in de enorme zee van apps is eenvoudig. In slechts een paar jaar zijn er miloenen apps gelanceerd en elke dag komen er meer apps bij. Hier geven we een beknopt overzicht van wat ASO is, de belangrijkste factoren die de positie van een app beinvloeden en een aantal bruikbare tips om het aantal downloads te vergroten.

De Locatie Extensie Upgrade

21 januari 2015

Steeds meer klanten zoeken online naar aanvullende informatie over een fysieke winkel. Zij zoeken bijvoorbeeld naar de snelste route naar de winkel, de actuele openingstijden en/of bepaalde producten op voorraad zijn. Uit onderzoek is gebleken dat maar liefst 50% van de personen die hiernaar zoeken, het filiaal op de dag zelf bezoeken.

Het geheim om hoger te scoren dan al je concurrenten

16 januari 2015

Ook jij wil vast hoog in de zoekresultaten staan. Je hebt goed nagedacht over de zoekwoorden waar je op gevonden wilt worden. Je weet dat er voldoende mensen op zoeken. En toch blijven de bezoekers aantallen uit. Je website komt zelfs niet in de buurt van de eerste pagina! Frustrerend he? Toch valt dit probleem vrij eenvoudig op te lossen.

Verspil jij je tijd aan deze SEO onzin?

08 januari 2015

Door de jaren heen is SEO flink veranderd. Wat voorheen wel werkte, werkt nu niet meer. Sommige oude technieken zullen niet alleen je bereik stagneren, maar zorgen zelfs voor een daling. Pas jij deze achterhaalde SEO adviezen nog toe?

Immense Infographic - het jaar 2014 in beeld

06 januari 2015

Het jaar 2014 is alweer voorbij, voor Immense het eerste volledige jaar. Tijd om eens te kijken wat we samen met onze gewaardeerde klanten en partners hebben bereikt.

De belangrijkste online marketing trends voor 2015

31 december 2014

Het jaar 2014 is alweer bijna voorbij en natuurlijk blikken we dan even vooruit naar 2015. Dit zijn de 7 trends die wij in het nieuwe jaar verwachten.

Zoekwoord kiezen? Vermijd deze veelgemaakte fouten

18 december 2014

Zoekwoorden gebruik je om producten of diensten beter vindbaar te maken in Google. Dit door in je teksten of online advertenties rekening te houden met de juiste zoekwoorden en zoekwoordcombinaties. Kies je voor het juiste zoekwoord, dan kun je ervoor zorgen dat je bezoekers wint. Hoe kom je erachter wat voor jou het beste zoekwoord is? Door onderzoek! Zorg alleen wel dat je deze veelgemaakt fouten vermijdt.

Succesvol stappenplan voor contentmigratie

11 december 2014

Vroeg of laat is het tijd voor een nieuwe website. Hoewel het wel vaak gedacht wordt, kan de oude content niet altijd een op een overgezet worden. Pagina’s die nu hoog scoren in Google wil je niet verliezen. En soms verandert de website zo drastisch, dat de gehele content aangepast moet worden. Hoe doe je dat en waar begin je dan? Met dit stappenplan!

Meer bezoekers? Verander je titel!

04 december 2014

Wil jij ook meer bezoekers naar je website krijgen? Met een prikkelende titel kun je heel eenvoudig de bezoekersaantallen verhogen. Wij geven je 15 waardevolle tips!

Goede en slechte links: het verschil

29 november 2014

De veelbesproken Penguin updates strijden tegen het onnatuurlijk linken. Daarbij worden ‘slechte’ links hard aangepakt, maar hoe weet je nu of een link goed of slecht is? Controleer je website en let op deze indicatoren bij het beoordelen van je bestaande links. Zo voorkom je een straf van Google en kun je meteen je vindbaarheid verhogen.

Google Partner Learn & Lounge 2014 verslag

27 november 2014

Op uitnodiging vanuit Google Nederland was Immense gistermiddag aanwezig tijdens het Google Partner Learn & Lounge programma. Een selectieve groep gecertificeerde online marketingbureaus kwamen gisteren bijeen voor een kennissessie. Daarnaast was er de gelegenheid tot kennismaking onder het genot van een drankje en hapje. Gisteren via twitter kondigden we al aan dat wij de interessante insights met jullie zouden delen. Belofte maakt zogezegd schuld, dus hierbij het complete verslag!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17