Blog

internet marketing en development blogs

10 tips voor een succesvolle landingspagina

22 mei 2014

Je kunt door slimme zoekwoorden in te zetten je vindbaarheid vergroten, met een sterke SEA-campagne extra bezoekers aantrekken en de binding met je doelgroep vergroten door social media te gebruiken. Maar wat gebeurt er eigenlijk als een bezoeker op je landingspagina komt? Het maakt niet uit hoeveel bezoekers je hebt, als deze niet omgezet worden in klanten, dan mist de pagina zijn doel. Wij geven 10 tips voor een succesvolle landingspagina.

Immense lanceert custom Adwords Dashboard

14 mei 2014

Immense biedt haar klanten toegang tot een custom Dashboard, een online omgeving met toegang tot alle campagnes en belangrijke informatie. Het Dashboard is een complete online omgeving waar onze klanten inzicht hebben tot diverse rapportages. Ook geven onze campagne managers belangrijke adviezen én actiepunten aan de hand van de rapportages.

Wij zijn verhuisd!

07 mei 2014

De dozen zijn uitgepakt, het nieuwe kantoor is geschilderd en de glazen wanden geplaatst, de computers en printers zijn aangesloten en vanaf onze nieuwe locatie zijn wij inmiddels alweer druk bezig met het verspreiden van onze marketingvisie. Immense is zo snel gegroeid dat een verhuizing niet langer kon uitblijven. Het nieuwe kantoor is niet alleen een stuk ruimer, maar ook eenvoudig te bereiken met zowel de auto als het openbaar vervoer. En parkeren kan gewoon voor de deur. Kom gerust eens langs!

Wat je moet weten over content marketing

01 mei 2014

Contentmarketing is niet nieuw. Toch zijn er maar weinig organisaties die goed nadenken over de content die ze willen aanbieden. Een gemiste kans. Consumenten hebben namelijk steeds meer behoefte aan relevante informatie voordat ze een aankoop doen. En omdat content delen tegenwoordig zo makkelijk is, wordt het veelvuldig gedaan. Om als bedrijf op te vallen is het dus extra belangrijk om content marketing goed aan te pakken. Zo zet je content marketing slim in!

Google vernieuwt app advertenties

26 april 2014

Tijdens de livestream op 22 april gaf Google een presentatie over ‘Step into AdWords’ en kondigde hiermee een aantal nieuwe functies in Adwords aan. Een belangrijke vernieuwing is de uitbreiding van de app-advertenties en de verbetering van de User Interface.

De toekomst van de Google Shopping campagnes en het verlies van de standaard PLA

12 april 2014

In februari zijn de nieuwe Google Shopping campagnes voor iedere AdWords adverteerder uitgerold. Deze nieuwe manier van managen en promoten van producten blijkt een groot succes. Ten opzichte van de standaard Product Listing Advertenties (PLA) is de organisatie, biedingen en rapportages nu veel meer gestroomlijnd.

Doe zelf marktonderzoek met de Google Consumer Surveys tool

10 april 2014

Wat vinden je klanten eigenlijk van het ontwerp voor je nieuwe logo of productverpakking? Hoe kun je het beste je producten prijzen? Zijn je klanten tevreden over de service die je verleent? Weten hoe je klanten over je bedrijf denken is een belangrijke succesfactor van je business. Een diepgaand marketing onderzoek laten uitvoeren kost echter vaak veel tijd en geld. Met de Consumer Survey tool van Google kun je nu gemakkelijk zelf enquêtes uitvoeren. Met snelle resultaten en behapbare kosten!

Kies de beste mobiele ervaring: app of site?

06 april 2014

Je wilt dat óók mobiele gebruikers je site bezoeken en besluit naast een reguliere website eveneens een mobiele versie aan te bieden. Geen overbodige luxe. Sterker nog, de mobiele markt groeit zo explosief dat je eigenlijk niet meer zonder kan. De keuze voor de vorm van je mobiele aanwezigheid is ontzettend belangrijk voor je mobiele succes. Een mobiele app of website: wat kies je?

Scoren met een mobiele SEO-strategie

29 maart 2014

Mobiele content wordt steeds belangrijker. Met het toenemende gebruik van mobiel internet neemt ook het belang van een goede mobiele SEO-strategie toe. Hoe speel je als bedrijf in op deze ontwikkelingen?

Conversieattributie en de Google AdWords zoektrechter

25 maart 2014

Google heeft enige tijd geleden een bestaande tool uit Google Analytics geïmplementeerd in de AdWords interface. Dan heb ik het over het toeschrijvingsmodel dat gebruikt wordt om de zoektrechter te analyseren. Men kan op deze manier binnen Google AdWords diverse klikken analyseren met betrekking tot de zoektrechter. Nieuw is dat er relatieve waarden aan de klikken kunnen worden toegekend. Deze waarden worden bepaald aan de hand van de volgende modellen:

8 Tips om het maximale uit je SEO-strategie te halen

21 maart 2014

“We willen hoog in Google komen, liefst op de eerste plek!” Veel van onze klanten roepen dit en zien het hoogste zoekresultaat als hun ultieme doel. De eerste pagina bereiken is inderdaad belangrijk voor je zichtbaarheid. Maar levert je het ook gegarandeerd extra websiteverkeer op? Catalyst deed onderzoek naar de klikfrequentie (CTR) van organische zoekresultaten. Extreem waardevolle research en daarom nemen wij de resultaten en conclusies met jullie door.

Verhoog je conversie met Google Shopping 360 graden productafbeeldingen

04 maart 2014

Google heeft een nieuwe feature binnen Google Shopping in Amerika gelanceerd: de 360 graden productafbeeldingen. Google Shopping is een ideaal medium om aan potentiële klanten je producten, inclusief afbeelding en prijs, te tonen in Google. De toevoeging van de 360 graden productafbeeldingen zal de online aankopen alleen maar meer stimuleren. Deze ontwikkeling is nog niet beschikbaar voor Europa, maar komt wel snel deze kant op. Tijd om je alvast voor te bereiden dus.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16