Bing Ads krijgt een nieuwe look en meer

Door Maarten op 30 juli 2014

Bing ads onthult begin augustus een nieuwe look voor de interface. Het nieuwe design maakt trends grafieken direct inzichtelijk, heeft een simpele navigatie en lijkt over het algemeen veel op Google Adwords.

Nieuwe features Bing Ads

De nieuwe interface is een van de meerdere recente updates zoals bid landscape, de mogelijkheid om bestemming URL’s automatisch te taggen, een grotere keyword capaciteit en online insertion orders dat de interactie met Bing ads makkelijker en dus aantrekkelijker maakt voor adverteerders.

Bekijk hier ook het filmpje van Bing over de recente updates

Recente updates op een rijtje

Auto-tagging – Met de hand URL’s taggen kost tijd. Nu doet Bing dit voor je.

Online insertion orders – Faxen of e-mailen van insertion orders is hiermee verleden tijd. Dit kun je nu zelf online doen via Bing Ads of Bing Ads API. Dit maakt het bij houden van budgetten en managen van account betalingen een stuk makkelijker.

Top Mover – Waarom boekt de ene advertentie een beter resultaat dan een andere? Top Mover analyseert advertentie binnen mum en lokaliseert zo autmoatisch de best lopende advertenties. Zo kun je sneller en betere beslissingen maken.

Verbeterde UI – De nieuwe interface van Bing Ads is gericht op gebruikersgemak. Hier alvast een sneak peak:

Bing ads nieuwe interface

Heb je vragen over Bing Ads? Bel dan 020 - 737 2421 of mail naar info@immense.nl.