Verrijk je Bing advertenties met Automated Extensions

Verrijk je Bing advertenties met Automated Extensions Door Franklin A-Tjak op 03 juli 2018

Bing Ads heeft de zogenoemde Annotations een andere naam gegeven, namelijk: ‘Automated Extensions´. Deze aanduiding wordt nu gebruikt voor een reeks aan advertentie-extensies die gebaseerd zijn op de kunstmatige intelligentie (AI) van Bing Ads. Samen met de nieuwe naamgeving lanceert Bing ook een nieuwe rapportagevorm voor de Automated Extensions inclusief een opt-out. Zo kunnen adverteerders binnen de huidige User Interface (UI) er ook voor kiezen om bepaalde extensies niet te tonen.

De informatie waarmee Bing Ads de Automated Extensions samenstelt is afkomstig van verschillende bronnen. Dit kan zijn content op de website, advertentieteksten, zoektermen, de shopping feed, externe reviews en zelfs Twitter. Het idee is om extensies automatisch te genereren om zo tijdwinst te realiseren voor de adverteerder.

De prestaties van de Automated Extensions kun je bekijken onder de Ad Extensions tab:

Adverteerders kunnen zich afmelden voor specifieke extensies door op account level via dezelfde tab op de groene knop met “Automated Extensions Options” te klikken. Momenteel zijn de volgende tien Automated Extensions beschikbaar binnen Bing Ads:

  1. Automated Location Extensions
  2. Consumer Ratings
  3. Dynamic Ad Enhancements
  4. Dynamic Callouts
  5. Dynamic Partner Data Enhancements
  6. Dynamic Sitelinks
  7. Dynamic Structured Snippets
  8. Longer Ad Headlines
  9. Previous Visits
  10. Seller Ratings

Mocht je meer willen weten over de mogelijkheden van het adverteren via Bing? met Immense via 020-7372421, we vertellen je er graag meer over!