Online marketing

De vraag van elke ondernemer of manager; hoe haal ik meer rendement uit online? Wij zetten graag de ideale roadmap voor je uit die leidt tot een succesvolle online strategie. Het samen bedenken, opzetten en analyseren zodat we tot een optimaal resulaat komen en iedere euro effectief wordt besteed. 

intropic

Immense als online marketing partner

Met onze passie voor online helpen we klanten hun online strategie naar een volgend niveau te tillen. Dit doen we door het bouwen, beheren, analyseren, adviseren en optimaliseren van SEA, SEO, Display, Social en Affiliate campagnes. Daarbij geven we advies met betrekking tot de customer journey en de optimalisatie ervan. 

Waarom Immense?

  • Team met een visie
  • Al 19 jaar online marketing ervaring
  • Oplossingen op maat
  • Gecertificeerde professionals
  • Kwalitatieve en pragmatische dienstverlening
  • Altijd up to date van de laatste online trends
  • Team staat altijd voor je klaar

Succesvolle online strategie

 

Samenwerken

Een team van 16 enthousiaste professionals die op dag, week of maandniveau samen met jou de ideale roadmap uitstippelen en zorgen voor de optimale strategie zodat jouw online doelstellingen worden behaald.

 

Gerichte targeting

Op basis van historische bezoekersdata benutten we de juiste mediakanalen op het ideale contactmoment, gecombineerd met gerichte content en call-to-action. 

 

Optimaal bereik

We werken met diverse online advertentieplatformen zoals Adwords, Bing, Adform, Facebook voor een optimaal bereik van jouw campagne.

 

Effectiviteit 

Gerichte aanpak die zorgt voor een effectievere besteding van je euro waardoor je meer rendement haalt uit je campagnes.

 

Omzetverhoging

Niet domweg de geldkraan openzetten maar met een doordachte aanpak zorgen voor een omzetverhoging met een gezond rendement. 

 

Reporting

Inzicht in het gedrag van je doelgroep helpt bij het maken van de juiste beslissingen. Met onze reportingtool bieden we optimaal inzicht in de resultaten die zijn gerealiseerd. 

Online Advertising - Always on!

De basis voor elke online marketing campagne bevat een een helder geformuleerde omnichannel strategie waarbij alle kanalen die je als adverteerder inzet hetzelfde doel voor ogen hebben, het behalen van rendement. Met de inzet van diverse online advertentiekanalen bereik je de consument via smartphone, laptop, tablet en PC. In combinatie met het groeiende aantal mogelijkheden binnen deze platformen geeft dit je als adverteerder eindeloos veel mogelijkheden om online advertising effectief in te zetten.
 

Zoekmachine Adverteren (SEA)

Jouw doelgroep bereiken met het adverteren binnen de zoekmachines Google en Bing. Optimale vindbaarheid door de inzet van tekst of beeldadvertenties. Lokale, landelijke of wereldwijde zichtbaarheid door een relevante match tussen de zoekopdracht en inzet van de juiste zoektermen. Promoot je producten via Google Shopping, stuur bezoekers via sitelinks door naar gerichte pagina's en bereik een eerdere bezoeker opnieuw met een gerichte remarketing campagne. Met zoekmachine adverteren kan je alle kanten op. Lees hier meer over SEA. 

 

Display Advertising

Zet je merk, product of dienst in de spotlight met de inzet van opvallende dynamische banners en/of video's. Via diverse display platformen (DSP's) als Adform vergroot je jouw naamsbekendheid en genereer je meer leads door in te zetten op websites waar jouw doelgroep zich bevindt. Targeting via onder meer geografische, demografische, domeinspecfieke variabelen en ons Data Management Platform zorgen voor optimale effectiviteit van onze display campagnes.  

 

Social Media

Likes, shares en retweets worden vaak geassocieerd met de inzet van Social Media kanalen. Wij denken een stapje verder voor onze klanten en benutten de mogelijkheden van Facebook Ads met dynamische retargeting, Facebook Canvas of in het oog springende productads via Instagram. Door het enorme bereik en de uitgebreide targeting methodes is Social Media advertising veelal niet meer weg te denken bij de inzet van een omnichannel strategie. 

 

Affiliate Marketing 

Affiliate marketing is een vorm van advertising waarbij je als adverteerder gebruik maakt van websites van derden om je eigen producten en diensten te promoten. Netwerken en uitgevers bieden je de mogelijkheid om zo gericht mogelijk jouw doelgroep te bereiken. Het is de perfecte manier om op een kosteneffectieve manier nog meer sales en leads te generen. 

Zoekmachine Optimalisatie (SEO)

Je wilt natuurlijk dat jouw website zo goed mogelijk gevonden wordt. Een goede ranking binnen de zoekresultaten van Google is echter geen vanzelfsprekenheid. Op welke SEO pijlers moet je letten om jouw vindbaarheid te optimaliseren? 

Techniek

Een gestructureerde en schone code zorgt voor een optimale indexatie van jouw website. Een website die snel laadt, een heldere header opbouw heeft en geen onnodige code in de bron heeft staan scoort. 

Content

Scoor hoger in Google door structurele content verversing. Geoptimaliseerde content verhoogt, naast verbeterde zichtbaarheid, ook de kwaliteitsscore van Adwords en zorgt voor een optimale wisselwerking tussen zoekmachine optimalisatie en advertising. 

Linkbuilding

Verkrijg relevante links op andere sites met een hoge domein autoriteit, die naar de eigen site verwijzen. Naast het genereren van meer websiteverkeer beoordeelt Google jouw website door de aanwezigheid van deze links als relevant voor de bezoeker, met een hogere positie in de zoekresultaten als gevolg.  

 
Conversie optimalisatie

Conversie optimalisatie

Meer bezoekers betekent niet per definitie ook meer omzet. Wij kijken naar de volledige customer journey die jouw potentiele klant aflegt om uiteindelijk over te gaan tot een aankoop of inschrijving. We letten hierbij op de basiselementen voor besluitvorming, touchpoints, mediakanalen, call-to-action en content.

Optimaliseren voor conversie doen we door je pagina's voortdurend te testen om te zien waar je bezoekers op klikken, hoelang ze op de pagina blijven en of ze uiteindelijk overgaan tot een actie. Met deze informatie passen wij de content op je site aan om zo de hoogst mogelijke conversie te behalen. Dit traject, het analyseren en aanpassen van de site naar aanleiding van gebruikersgedrag en uitstraling, wordt ook wel UX/UI genoemd.



Ook de volgende stap maken?