Adform

Display advertising in de wirwar van miljoenen websites kan een flinke uitdaging zijn. Adform is een advertentieplatform waarmee we deze uitdaging voor jou graag aangaan. Adform voorziet media-inkopers zoals Immense van advertentieruimte die we benutten voor het opzetten en optimaliseren van jouw display advertising campagnes.

intropic

Adform als partner van Immense

Adform biedt beschikbare advertentieruimte aan, daarom ook wel een demand-side platform genoemd. Met de enorme diversiteit aan channels en bijbehorende inventory kunnen we elke gewenste doelgroep voor je targeten met uitdagende banners en video’s. Als gecertificeerde Adform partner worden we geïnformeerd over de nieuwste mogelijkheden die het platform met zich meebrengt, zodat we nog efficiënter en effectiever jouw display campagne kunnen inrichten. 

Adform biedt alles wat een platform nodig heeft:

  • Zeer uitgebreid advertentienetwerk
  • Real time bidding
  • Gerichte targeting
  • Meerdere advertentievormen mogelijk
  • Effectieve, meetbare display campagnes

Adform kenmerken

 

Advertentienetwerk

Met Adform krijg je toegang tot de grootste en kwalitatief beste advertentienetwerken. Breng jezelf daarmee onder de aandacht op alle premiumtitels van onder meer De Persgroep, Sanoma en de Telegraaf Media Groep. 

 

Real time bidding

Met Adform kopen we advertentieruimte voor je in op basis van real time bidding. Dat betekent dat jouw advertentie altijd op het juiste moment, op het meest relevante moment aan jouw doelgroep getoond wordt, op het meest geschikte device.

 

Gerichte targeting

Een breed scala segmentatiecriteria zorgt voor optimale targeting. Naast gangbare criteria als leeftijd, geslacht, demografische factoren en interesses nemen we daar ook online elementen als surfgedrag en online koopgedrag in mee.

 

Advertentievormen

Bereik je doelgroep met stijlvolle, doelgerichte adverenties in alle maten en soorten. Niet alleen geschikt voor traditionele banners, maar ook in te zetten voor effectieve rich media uitingen als video's, social media feeds en store locators.

 

Advertising doelen 

Effectievere advertentievormen en gerichte targeting dragen bij aan duidelijk formuleren van jouw display doelstellingen. Vroeger alleen geschikt voor brand awareness, display wordt meer en meer ingezet voor het genereren van sales en leads.

 

Effectief en meetbaar

Onze eigen rapportagetool geeft alle Adform resultaten overzichtelijk weer, voorzien van adviezen en uit te voeren acties door jouw campagnemanager. Met een eigen inlog blijf je ook ten alle tijde op de hoogte van de voortgang.

 
 

Hoe Adform optimaal in te zetten?

Om jouw display campagne met Adform zo optimaal mogelijk te laten renderen bespreken we altijd eerst samen met jou hoe we dit vorm willen geven. We vinden het belangrijk dat je op de hoogte bent van onze manier van werken om ervoor te zorgen dat we op één lijn zitten als het gaat om de verwachtingen rondom jouw display campagne.

Jouw display campagne, een heldere aanpak

  • Vertrekpunt voor een mogelijke display campagne formuleren; wie en wat wil je met een display campagne bereiken?
  • Formuleren doelstellingen en KPI's, bepalen budgetten.
  • Heldere targeting op basis van een set segmentatiecriteria.
  • Bepalen welke mediavormen in te zetten: banners vs. rich media uitingen.
  • Gedurende de looptijd van display campage continu testen van verschillende uitingen, netwerken om het beste rendement uit de advertentie te halen.
  • Terugkoppeling van de resultaten in de vorm van overzichtelijke rapportages, waarbij we regelmatig met jou overleggen over bijsturing wanneer nodig en nieuwe mogelijkheden om de resultaten van de campagne nog verder te verbeteren.

Ook de volgende stap maken?

Bekijk onze privacy verklaring om te zien hoe we met je persoonlijke gegevens omgaan.