Display Advertising

Display advertising is inmiddels veel meer dan het plaatsen van een statische banner op een website en hopen dat er op jouw advertentie geklikt wordt. Er zijn tegenwoordig talloze manieren om jouw doelgroep op een dynamische manier te benaderen die meer interactie uitlokt. Denk hierbij aan rich media als video advertenties, een game of tv-commercial waarmee je veel traffic naar je website trekt.

intropic

Display advertising inzetten met Immense

Brand awareness en meer conversies realiseren, met display advertising kan het allebei. Immense ondersteunt adverteerders met display advertising wanneer meer naamsbekendheid of het over een langere periode creëren van een stabiele traffic naar de website de doelstelling is. Daarnaast wordt display advertising ook ingezet als ondersteuning bij performance campagnes waarbij het communiceren van een tijdelijke actie of de introductie van een nieuw product belangrijk is voor de verkoop.

Display campagnes die we voor je inzetten zijn gebaseerd op:

  • Een zeer uitgebreid advertentienetwerk
  • Real time bidding
  • Gerichte targeting
  • Meerdere advertentievormen
  • Effectieve, meetbare resultaten

Display advertising 

 

Adform

Met Adform krijg je toegang tot de grootste en kwalitatief beste advertentienetwerken. Breng jezelf daarmee onder de aandacht op alle premiumtitels van onder meer De Persgroep, Sanoma en de Telegraaf Media Groep. 

 

Real time bidding

Display advertising kopen we voor je in op basis van real time bidding. Dat betekent dat jouw advertentie altijd op het juiste moment, op het meest relevante moment aan jouw doelgroep getoond wordt, tegen relatief lage kosten.

 

Gerichte targeting

Een breed scala segmentatiecriteria zorgt voor optimale targeting. Naast gangbare criteria als leeftijd, geslacht, demografische factoren en interesses nemen we daar ook online elementen als historisch surfgedrag en koopgedrag in mee.

 

Rich media

Bereik je doelgroep met verrassende en relevante adverenties. Display advertising leent zich perfect voor verschillende rich media uitingen als video ads, games en expandable ads, waarbij interactie met gebruiker voorop staat.   

 

Advertising opties 

Display kan op verschillende manieren worden ingezet. Denk daarbij aan remarketing/dynamische remarketing, in-app advertising en hyper local targeting, waarmee je nog meer rendement uit je display advertising campagne kunt halen.

 

Effectief en meetbaar

Onze eigen rapportagetool geeft alle Display resultaten overzichtelijk weer, voorzien van adviezen en uit te voeren acties door jouw campagnemanager. Met een eigen inlog blijf je ook ten alle tijde op de hoogte van de voortgang.

 
 

DISPLAY ADVERTISING, EEN HELDERE AANPAK

Wanneer je display advertising wilt inzetten begeleidt Immense je in het gehele traject. Van het helder formuleren van online strategie en doelstellingen tot aan het rapporteren van de resultaten van jouw display advertising campagne, Immense ondersteunt je op elk vlak:

  • Formuleren van doelstellingen voor de display campagne, awareness of performance?
  • Definiëren customer journey en vaststellen KPI’s
  • Bepalen display netwerk en media inkoop van plaatsingen
  • Analyseren van campagne resultaten en bijsturing waar nodig
  • Terugkoppeling in overzichtelijke rapportages vanuit onze eigen rapportagetool

Ook de volgende stap maken?

Bekijk onze privacy verklaring om te zien hoe we met je persoonlijke gegevens omgaan.