Inspirerende lunchsessie

Wat leuk dat je interesse hebt in onze lunchsessie. De reden van de lunchsessie is dat we bedrijven willen helpen met het maken van de volgende stap. Vanuit onze visie “samen sta je sterker” willen we kijken naar de mogelijkheden om jouw bedrijf te helpen met het realiseren van online groei. Dit kan bijvoorbeeld door het automatiseren van processen, opleiden van personeel, marketing ondersteuning en advies en nog veel meer.  Tijdens de sessie starten we met bespreken van de why, how, what van jouw bedrijf. De huidige strategie en doelstellingen worden geïnventariseerd om deze later in de brainstorm gedeelte van de sessie te kunnen gebruiken als input. Het brainstorm gedeelte komt geeft nieuwe inzichten en eventueel al oplossingen voor jouw bedrijf. Naast de brainstorm behandelen we diverse trends die interessant kunnen zijn voor nu of in de toekomst.

Wat levert het op?
  • Inzicht in nieuwe mogelijkheden en kansen
  • Een lijst met concrete acties 
  • Frisse blik op je huidige strategie
  • Kennisoverdracht van diverse online experts
  • Een gezellige en lekkere lunch
Enthousiast om deel te nemen aan deze vrijblijvende lunchsessie? Dan horen we het graag.

De sessie

 

Introductie

Om elkaar een beetje te leren kennen Wie zijn jullie, wie zijn wij en wat wil je uit de sessie halen.

 

Visie en missie

Waar sta je voor als bedrijf en wat draagt ieder bedrijf bij aan zijn/ haar klanten.

 

Wat gebeurt er binnen jouw bedrijf

We bespreken hier de jullie huidige strategie, de daarbij geplande acties en doelstellingen.

 

Toekomst strategie

Waar willen jullie naartoe als bedrijf, wat is daar voor nodig, wat staat er nu wel en wat nog niet?

 

Brainstorm

Tijdens de brainstorm bekijken en bespreken we naar hoe jouw bedrijf de volgende stap kunnen laten maken. Daarbij bekijken we zowel de pains en gains van jouw bedrijf als van de klant binnen de customer journey.

 

Het online marketing / webdevelopment landschap

Wat gebeurt er in de markt (nieuwe mogelijkheden / marktrends), waar liggen kansen die wellicht nog onbenut blijven en hoe zou je die inzetten voor jouw bedrijf.

Klanten die je voor zijn gegaan



Ook de volgende stap maken?